donderdag 22 juli 2010

Een nieuwe koffierevolutie: Lui l'espresso

Kijk voor nog meer informatie over pannen en kookwinkels bij u in de buurt op http://www.kramerkookt.nl

Nederlanders zijn zich dankzij Senseo en Nespresso veel bewuster geworden van de kwaliteit van de koffie die ze dagelijks drinken. Circa tien jaar geleden had koffie vooral bij jongeren een stoffig imago, maar dat beeld is nu compleet gewijzigd. Vooral de combinatie van een machine met cups of pads hebben de laatste jaren een enorme vlucht genomen.










Lui Espresso


Nu is er iets nieuws, helemaal vanuit Italiƫ. Lui l'espresso is een nieuw espresso apparaat dat sinds April 2010 in de kookspeciaalzaak te verkrijgen is. Dit trendy apparaat schenkt echte Italiaanse espresso, Lungo of Cappuccino en met een "retro" design in 8 verschillende kleuren staat hij ook nog eens perfect in de keuken.
Als je een keer in een kookspeciaalzaak komt waar ze deze apparaten verkopen vraag dan zeker een keer of je een kopje mag proeven. Dat is denkt ik toch wel de enige reden om overtuigd te worden. Want het is echt lekkere Italiaanse koffie.
Kijk voor nog meer informatie over pannen en kookwinkels bij u in de buurt op http://www.kramerkookt.nl

13 opmerkingen:

  1. We hebben net zo'n lekkere Italiaan naar binnen geslobberd, heerlijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beste Kramerkookt,

    waar is deze machine in Brabant verkrijgbaar?
    ik woon in de buurt van Etten-Leur...
    tot horens

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kan deze o.a. bij Surprise Kookgerei in Bergen op Zoom kopen (zie link) of bij Mimi Kook- en tafelcultuur in Goirle (zie ook link)en volgens mij staan alle verkooppunten op de website van lui espresso (zie link in bericht)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb dus nu zo'n machine aangeschaft en we zijn razend enthaussiast over deze machine en aankoop. De koffie is heel lekker en die gaat er in als koek. Komt er nog een smaak bij? De dealer, Kookwinkel van Bonte, kon daar nog niest over zeggen. Maar ik heb het idee dat jij ook goed geinformeerd bent?
    Laat je me nog wat weten?

    groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anita,

    Ik ben blij dat jij zo enthousiast bent. Ik heb zelf ook zo'n apparaat op de bar staan en de koffie is echt lekker, en echt Italiaans.

    Ik heb inderdaad ook gehoord dat er een nieuwe smaak aankomt. En ik vermoed dat dit het komend najaar in de winkels zal liggen. Ongetwijfeld ook bij mevrouw Bonte.

    Hou mijn blog in de gaten voor meer kookinfo en graag zie ik je reactie over de nieuwe smaak.

    Groeten,

    Kramer Kookt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste Kramerkookt,

    Ik sta op het punt een LUI aan te schaffen, mijn vraag: kunnen daar ook andere merken cupjes in??

    Groet Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vraagje over de Decaf van LUI,
    Op welke mannier [er zijn er 3]worden de Lui bonen van de caffeine ontdaan die voor de cups gebruikt worden ?
    b.v.d

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beste Marja,

    Het systeem voor Lui is enkel voor de geschikt voor de cupjes van Lui. Wel zijn er een aantal verschillende smaken van Lui. Voor de kwaliteit van de koffie zou ik zeker aanraden om er een te kopen.

    Veel succes met de beslissing.

    Groeten,

    Kramer Kookt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog geen antwoord op de methode van de decaf !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anoniem,

    Ten eerste excuses voor de late reactie.

    Voor deze specifieke vraag moet ik je het antwoordt schuldig blijven. Wel kan ik je doorverwijzen naar http://www.luiespresso.nl/ hier kan je ook product specifieke informatie opvragen bij contact.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi,
    Is er ergens een winkel waar ik de cups kan kopen behalve online
    Groet,
    Nads

    BeantwoordenVerwijderen