donderdag 22 juli 2010

Even voorstellen

Kijk voor nog meer informatie over pannen en kookwinkels bij u in de buurt op http://www.kramerkookt.nl

Dit blog is ontstaan uit het gebrek van juiste internet informatie op het gebied van kookgerei, hoe kookgerei op een juiste manier te gebruiken en wat er zoal te verkrijgen is op de markt. Wanneer je naar een kookspeciaalzaak gaat kan je je optimaal laten informeren over het gebruik van kookgerei inclusief handige tips. Maar als je zomaar op internet aan het surfen bent, wat dan?

Laat ik mij even voorstellen. Ik ben Thomas Kramer en zeer actief in de kookwereld. Je kan gerust zeggen dat ik dagelijks bezig ben met kookgerei en de manier waarop het gebruikt moet en kan worden. Hoe vaak hoor ik niet: "Ik wist niet dat het zo ook kon" of "Wat een rotpan". Deze laatste vraag is bij goede kwaliteit kookgerei 10 van de 10 keer de fout van de gebruiker. Nu wil ik niemand op zijn tenen trappen maar via deze blog wil ik duidelijk maken hoe je kookgerei kan gebruiken met handige tips. Deze informatie is dus voor iedereen die vragen heeft betreft dit onderwerp.

Je zult dus zien dat dit niet een standaard kookblog is waar de nieuwste recepten of restaurants op staan. Dit is echt bedoeld voor de meer technische informatie en gebruik van kookgerei.

Hopelijk kan ik mensen helpen met het juiste kookgerei voor de juiste bereiding te vinden en nieuwe zaken aan het licht brengen.

Veel plezier met het lezen.

Kijk voor nog meer informatie over pannen en kookwinkels bij u in de buurt op http://www.kramerkookt.nl/

2 opmerkingen:

  1. Beste Thomas,

    Ik vind het hartstikke leuk op je blog te lezen en heb al direct een vraag. Ik ben op zoek naar een hulp in de keuken, maar vind de prijzen van de keukenmachines van Kitchen Aid of Kenwood boven mijn budget.
    Heb je voor mij een suggestie voor een kleine keukenhulp die ik het liefst overal mee naar toe kan nemen. Wij hebben een caravan en zijn beperkt met de opslag van de spullen, maar ik wil het/hem ook weer thuis gebruiken.
    Liefst niet electrisch, want dan ben je gebonden aan de stroom
    Ik hoor graag van je .

    Groeten
    Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Ria,

    Heb je wel eens gehoord over de Fine-Cut. Dit is een heel handig, compact apparaatje wat snijd en klopt d.m.v. een trektouwtje. Zou je eens naar moeten kijken.

    http://www.fissler.nl/nl/producten/keukenaccessoires/series/finecut.html

    Groeten,

    Kramer Kookt

    BeantwoordenVerwijderen